Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от botsos Покажи съобщение
    Здравейте,

    В този пост искам да изкажа искрените си благодарноси към създателя на тази тема - Добри. Искрено му благодаря, че се отзова на призива ми за помощ!

    Историята ми, такава, каквато е:

    Дойде време и аз да сменям съединител. Беше стигнал до момента, в който при подаване на газ, вдига обороти, приплъзва, придърпва и никак не върви. Обадих се за смяна на съединителя (не желая да уточнявам на кого) и разбирасе се разбрахме, както винаги. Записах си час, съединителя ми беше сменен, но разликата с преди това беше минимална. Хванах се за главата. Звъннах на майстора и го попитах дали този съединител след смяната е регулиран и ми каза, че на селето не се регулирал... Питах каква е процедурата за да се оправи колата и да си сменя предавки без проблеми (както си е била винаги) и получих отговор - трябва смяна на робота (аиде сега - хубава работа - значи все пак всички бяха прави, че това не става за нищо). Много се натъжих, че трябва пак да се барка в джоба за непредвидени ремонти и да стоя без кола цял месец!

    Мина се време и Алберти ми каза, че имало тема във форума точно за селтата. Обдих се на човека, обясних му какъв е проблема и ми вика - "Няма проблеми. Не се плаши. Докарай я и ще я оправим.". Разказах му за съединителя и всичко, което се е случило. Пича закачи колата на диагностика, видя какво е състоянието и да се опита да калибрира скоростите веднага, но не се получи (имаше прекалено голяма разлика между моментното състояние на хода на съединитея, с това, какво трябва да бъде). Разглоби колата за нула време и - О,чудо!!! Съединителя се регулирал!!!! И то чрез въртене на един болт!!!! Вкара съединителя горе долу в работни стойности и я закачи пак на диагностика. Скоростите се калибрираха без никакви проблеми и колата стана като нова - никакви проблеми с роботи няма, никакви приплъзвания, никакви придърпвания! Адски съм доволен - никога моето селе не е вървяло така! Направо уникално!

    Споменах му, че и бас касата нещо не работи и преди да се осъзная, той вече беше свалил усилвателя и беше намерил проблема. Направи няколко спойки и - О, пак чудо - бас касата си работи!

    П.С. Не е вярно, че съединителя на селето и скоростите не могат да се регулират! Всичко е в това, само да знаеш къде да пипнеш!!!

    П.С. 2 - Не всеки проблем се решава с ново!!!

    П.С. 3 - Май се поулях с разказа ми, нали...

    Поздрави на всички и поменте - Селето се прави и то без проблеми!
    Естественно че се регулира бе бояне, Това се прави елементарно. Ако си беше вдигнал телефона когато ми писа щеше още на следващия ден да имаш читаво работещ съединител. С калибрирано всичко.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #47
      Здравейте колеги имам един въпрос относно Selespeed на
      Alfa 147 2.0 TS . Борд компютъра ми дава една грешка
      с код OBD P1764. Освен това когато е студено докато загрее до 80 гр. ми дава да карам само до 2-ра след като загрее всичко е 6. Съжалявам ако въпросите ми не са в подходяща тема или са прекалено ламерски.
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

      Comment


      • #48
        P1764(Governor Pressure Sensor Voltage Too Low) / Transmission temperature control
        Влез и ни кажи актуалните стойности за налягане и температура на маслото.
        Провери си следните неща :
        1.Engagement and selection position sensors
        2.Rev sensors: engine, gear input and gear output (car speed) Имаш ли проблем с ABS-a?
        3.Start enable relay control
        4.Accelerator pedal
        http://homepage.mac.com/paul_denyer/...27/page27.html
        Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:38.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
          P1764(Governor Pressure Sensor Voltage Too Low) / Transmission temperature control
          Влез и ни кажи актуалните стойности за налягане и температура на маслото.
          Провери си следните неща :
          1.Engagement and selection position sensors
          2.Rev sensors: engine, gear input and gear output (car speed) Имаш ли проблем с ABS-a?
          3.Start enable relay control
          4.Accelerator pedal
          http://homepage.mac.com/paul_denyer/...27/page27.html
          Налягането на Selespeed-a e 67 бара. Като загрее над 80 градуса ми дава да превключвам и нагоре веднага.
          С ABS-а проблеми нямам. И педала на газ-та е добре.
          Маслото е сменено наскоро и на кутията и на мотора и двете са Selenia едното е специално за Selespeed другото е 10w 60.
          Остава проблемът да е в някой от сензорите
          Transmission temperature control
          1.Engagement and selection position sensors
          Ако може да дадете повече информация за тях или някой телефон на лс .
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

          Comment


          • #50
            Да почнем от елементарното. С какво масло си в системата. Като стой та гледай проблема ти ще се окаже решим с една туба ново масло.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #51
              Малото ма скоростната кутия , Selespeed-a и това на двигателя с сменени преди 2 седмици в сервиз.

              На двигателя - Selenia 10w 60
              На Selespeed- Selenia Selespeed някакво масло специално за Selespeed
              Скоростната кутия - Не се сещам точно кое, пак на Selenia.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от boyracer Покажи съобщение
                Налягането на Selespeed-a e 67 бара.
                Работното налягане е от 45 до 55bar. Има вероятност да ти залепва релето за помпата. Размени го с някое друго. В това за помпата влизат два дебели кабела червен и кафяв (+ два тънки).

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Работното налягане е от 45 до 55bar. Има вероятност да ти залепва релето за помпата. Размени го с някое друго. В това за помпата влизат два дебели кабела червен и кафяв (+ два тънки).
                  И това реле наскоро е сменено. Даже е сложено на 70 amp. вместо на 50 amp. Възможно е да е някаква функция на колата защото се появява само когато е студено и когато колата достигне определна температура 70-80 гр. се оправя. И като се остави да работи известно време на място не се появява проблемът. Когато времето е топло няма проблеми.
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                  Comment


                  • #54
                    Разбира се че е "функция" на колата . Просто влиза в сервизен режим. В тази таблица http://homepage.mac.com/paul_denyer/...27/page27.html е описано при определен проблем, как се държи кутията. За твоя случай гледаш 1,2,N,R.
                    Щом влиза в safe mode, задължително набива грешка. Само Р1764 ли има в selesppeda ?

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                      Разбира се че е "функция" на колата . Просто влиза в сервизен режим. В тази таблица http://homepage.mac.com/paul_denyer/...27/page27.html е описано при определен проблем, как се държи кутията. За твоя случай гледаш 1,2,N,R.
                      Щом влиза в safe mode, задължително набива грешка. Само Р1764 ли има в selesppeda ?
                      Имах предвид ,че се включва safe mode зада предпази двигателя при ниски температури.
                      Иначе да само тази грешка дава . Всичко си работи но дразни като дава грешки.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                      Comment


                      • #56
                        Влиза, защото нещо на ЕЦУ-то на кутията не му урдисва за нормалната работа , а не че да "пази двигателя". Ако наистина налягането достига до 67bar, скоро ще отваряш робота за подмяна на уплътнения. Недей кара така, ами вземи намери каква е причината.

                        Comment


                        • #57
                          Може да се провери датчика з а налягане. Ако нямаш как да го провеиш, мисля че имам един читав и мога да ти го дам да пробваш дали е от него.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                            Може да се провери датчика з а налягане. Ако нямаш как да го провеиш, мисля че имам един читав и мога да ти го дам да пробваш дали е от него.
                            Благодаря за отговорите датчика е проверен и е 6 . Значи остава някоя връзка да се е..ва .
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                            Comment


                            • #59
                              Здравейте колеги информация ви давам ако ви се скапи помпата - произвеждат се във Фирма Капрони Казанлък. Капрони изнася за Италия по около 5000 помпи на месец. Много е възможно вашата помпа да е българско производство.Италиански пазар тел 0431/63670 skatsarova@caproni.bg
                              Last edited by ilya75; d.m.y г., 10:10.

                              Comment


                              • #60
                                Здравейте,преди 7-8 месеца имах проблеми със колата,които със ваша помощ реших,като смених четките на помпата и всичко заспа,но отскоро взе пак да изхвърля маслото през казанчето и ако не долея масло лампичката мига!Пуснал съм маркучето на казанчето в едно шишенце да се събира там маслото и от време на време го изливам обратно,та въпроса ми е дали пак са заминали четките на помпата или може да е от друго?Тогава нямаше такива четки и сложих едни от климатик,като малко ги минах със шкурка да паснат,но материала беше като на оригиналните.

                                Comment

                                Working...
                                X